środa, 2 listopada 2016

|Matte Crayon Lipstic| RECENZJA

Cześć wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do was z moimi ulubionymi pomadkami do ust. Sczerze mówiąć odkryłam je całkiem przez przypadek, ale może przechodząc do rzeczy...




Pomadki, o których chcę wam dzisiaj napisać kilka słów to Matte Crayon Lipstick - Matowe kredki do ust. Ich pigmentacja jest naprawdę na wysokim poziomie, bo potrafią się one utrzymać na ustach nawet do 8 godzin, bez względu na to, czy jemy coś tłustego, bądź pijemy cokolwiek. Dużym plusem jest to, że idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających i witaminy E dodatkowo odżywia i nawilża nasze usta.


   




Jeśli chodzi o kolory to z całą pewnością każda z was znajdzie coś dla siebie. Ja zdecydowałam się na kolor 08, uwielbiam takie ciemne tonacje, ale też nie zabrakło w mojej kosmetyczce miejsca na coś bardziej żywego. Drugim, moim ulubionym odcieniem jest nr.16. Nie jest to typowa czerwień. Nazwałabym to bardziej taką malinką. 






Moje usta są dość nietypowe, dlatego nie przepadam za zwykłymi pomadkami, te w kredce sprawdzają się u mnie najlepiej, bo bardzo łatwo się je aplikuje.




Używam również pomadek LONG STAY. Jeśli jesteście ciekawe mojej opini na ich temat, to dajcie znać, a na pewno przygotuję o nich post.
Używacie  Matte Crayon Lipstick? Jakie kolory przypadły wam do gustu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każdy komentarz i obserwację :)
Zostaw link do siebie,a na pewno zajrzę i się odwdzięczę!