poniedziałek, 24 października 2016

| Hybryda Victoria Vynn |

Dzisiaj przychodzę do was z postem, którego miałam w planach od dawna.
Jakiś miesiąc temu zaczęłam współpracę z firmą produkującą lakiery hybrydowe. Nie ukrywam, że wcześniej o tej marce nie słyszałam, dlatego byłam ciekawa ich produktu.
Paczka przyszła do mnie w ciągu dwóch dni, co mnie pozytywnie zaskoczyło.
Dostałam trzy lakiery, bazę, top, trzy żele do zdobień i świetną podkładkę silikonową. 
Lakiery mają duże buteleczki, bo ich pojemność to aż 8 ml! Bardzo podoba mi się to, że na nakrętkach są naklejki w kolorze lakieru i jest też jego numer. Dzięki temu nie musimy marnować czasu na szukanie kolorów po półkach. 
Konsystencja tych lakierów jest naprawdę na wysokim poziomie i bardzo wygodnie maluje się nimi paznokcie. Niestety dostałam takie kolory, z których ciężko stworzyć jakieś ciekawe stylizacje, dlatego nic wysublimowanego wam nie pokażę. 
Cenę tych lakierów znajdziecie na stronie /http://victoriavynn.com/
Poniżej wstawiam wam zdjęcia i zapraszam na mój profil na instagramie, na którym możecie obserwować jakie stylizacje wykonuję :) MÓJ INSTAGRAM











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każdy komentarz i obserwację :)
Zostaw link do siebie,a na pewno zajrzę i się odwdzięczę!